Labels

ROOM INSPIRATION # 1 
Hjemme hos min far, skal jeg til at lave om, jeg har en masse idéer i hovedet, men mange af dem er forskellige stilarter, ved endnu ikke om jeg skal kører "gammel klassisk" hvidt og hvidt, om der skal være MASSER af farver og billeder, om jeg skal kører stål og træ materialer.. Ja ideerne er der.. og alligevel er jeg i tvivl? Her er nogle billeder som jeg har fundet ret inspirerende!!
Synes det er utrolig rart når man har masser af gulvplads!
Dette tøjstativ, SKAL jeg have, og er faktisk igang med det, med hjælp fra min far... Lige nu ligger træet til tørre :-( Så jeg må vente lidt med at færdiggøre det.
Super lækre kufferter i skønne farver!
Ikke mindst vil jeg utrolig gerne have plads til mine sko! Må indrømme, at jeg har en svaghed overfor sko, om det så er sneakers, sandaler, stilletter WHATEVER!

:D Hvordan er jeres værelser?
 // Mie :-*

2 comments:

Modepistol said...

synes det er super fedt med træet - jeg foretrækker dog det lidt mere rå look, hvor træet er "au naturel" om man vil;-) men hvis det hele skal være hvidt, så er det jo perfekt!!

perfekt med det lidt alternative skoskab - det er en super ide synes jeg - har altid opbevaringsproblemer mht mine sko.


love
modepistol

Anonymous said...

Er vild med træet! -det er nogle rigtig fede bolig tips