Labels

Say Sneakers

Åh foråret er endelig på vej, sådan for real!
Glæder mig til at kunne rende rundt med bare ben!
På nuværende tidspunkt er det bare skønt, at kunne finde alle ens sneakers frem til brug.
Jeg er en sucker for shoes, hvilket jeg allerede har pointeret og sneakers er ingen undtagelse.

Her er et udpluk af mine mest brugte sneakers :-)







Er i begyndt at skifte fodtøjet ud? ;-)))

I'v been waiting for spring to come so that i can wear my lovely sneakers. Have you started wearing sneakers?

// Mie

4 comments:

Matilde said...

Åh, hvor er de bare lækre! Jeg er selv begyndt at bruge mine nye Adidas sneakers :) Det er nu dejligt med forår ;)

Camilla said...

Der er godt nok mange sneakers. Jeg ejer ikke engang ét par :( Suk.
Det er ellers en rigtig fin og lækker samling.

KH Camilla

The chic and cheap said...

amazing collection and remember:a girl can Never have enough shoes!
THE CHIC AND CHEAP BLOG

Anonymous said...

Mange tak piger, og Camilla synes klart du skal anskaffe dig et par, de er uundværlige, er især glad for mine Nike free.
Tror mit næste køb skal være et par gule Adidas :-)

// Mie