Labels

Everyday Makeup


Bronzer til at kontuere mit ansigt - jeg påfører bronzer på mine tindinger og under kindbenene.


M.A.C's creme concealer gør underværker og jeg bruger kun meget meget lidt under øjet for at fjerne de mørke linjer.


Min blush i rosa fra The Body Shop påfører jeg på mine kindben. Det får mig til at se lidt sundere ud.
Jeg bruger min stipling børste fra Nilens Jord til at påføre blush.


Jeg er afhængig af lipbalm og helt klart min mentolatum.

Jeg bruger min mineralpudder fra M.A.C til bare at skabe det færdige look så det hele holder.


Jeg bruger disse to øjenskygger til hverdag - den mørke ligger jeg i globelinjen bare for at skabe lidt dybde og jeg bruger
den lyse shimmer i det inderste hjørne af mine øjne for at se mere vågen ud.
Jeg bruger også den mørke til øjenbrynene.

Jeg bruger min angle børste til mine øjenbryn.

Loréal Volume Million Lashes



Jeg bruger min kabuki børste fra The Body Shop til at påføre bronzer og mineralpudder.

Kisses pernille

1 comment:

Mette said...

Jeg er stor fan af mascaraen! :-)