Labels

Juuubi weekend! 
Synes godt nok, at det har været hårdt at starte i skole igen.. Så har virkelig glædet mig til weekenden. 
Efter en lang skoledag 08 - 16, tog jeg i Fitness for første gang i år med min veninde Kirstine. Jeg fik ikke lige nappet et billed af dagens outfit og på nuværende tidspunkt er jeg hoppet i hyggetøjet, så i stedet får en lige en af de tidligere dages dagens :-) 


Cardiganen er en ny en fra Buch som jeg fik af min mor forleden, hun havde set, hvordan jeg havde kigget på den sidst vi var der. Jeg har iøvrigt lige anskaffet mig den i cremefarvet, da den i denne uge kom på udsalg! Tror bestemt det er nogle jeg bliver rigtig glad for! Jeg synes i det hele taget at jeg har fundet nogle lækre udsalgsvare, ikke så mange, men gode! 


Jeg har egentlig ikke de vilde planer, lige nu står jeg i køkkenet og laver lækker mad med farmand! Muums :-) 
Resten af weekenden skal bruges til at slappe af i med familien og veninderne :-) 
Hvad har i af planer for weekenden?


// Mie :-*

No comments: